Marketing spiritual -vizualizarea

imaginatie fantezie vizualizareVorbeam despre emotii si despre puterea lor. Cea mai puternica dintre ele este iubirea, si nu doar cea romantica, acea iubire pentru tot si toate. In limba romana nu folosim “a iubi” decat in context de iubire romantica si eventual pentru a vorbi despre iubirea dintre parinti si copii. In engleza de exmplu se aude mult mai des “I love this” in orice context, o situatie care ne-a convenit, un cantec, o persoana, orice. Sa spui “I love this car” nu este prea mult, nu este deplasat, este folosit in limbajul curent.

Iubirea te ajuta in realizarea scopului propus.

A avea un sentiment de iubire, de conexiune pentru tot ce te inconjoara inseamna o stare de spirit superioara, inseamna o minte linistita, inseamna fericire. Starea aceasta de spirit ajuta la realizarea scopului propus: avem in minte unde vream sa ajungem si alungam din minte toate indoielile, judecatile- toate dispar atunci cand iubim. Cand cineva ne fura locul de parcare, nu vom spune “I love it”, ar fi culmea, dar nici nu vom simti ca ni s-a facut cea mai mare nedreptate din lume, unii aplica legea junglei, altii au intelepciunea de a accepta ca nu suntem toti la fel si ca intotdeauna mai exista cel putin un loc de parcare pentru noi.

Vizualizarea este un alt pas de mare ajutor atunci cand ti-ai propus sa realizezi ceva.

Jerry si Esther Hicks au scris multe pagini documentate despre aceasta si Joe Vitale le gaseste foarte importante, de aceea pornind de la cei doi, el vorbeste despre alcatuirea unui scenariu in mintea noastra. O facem cateodata involuntar, ne gandim cum ar fi daca, dar o putem face si constient. Pur si simplu imaginam un scenariu in care noi suntem personajul principal si jucam rolul dorit in situatia care corespunde cat de aproape dorintelor noastre. Putem oricand sa-l modificam sa fie cat mai asemanator cu ceea ce vrem. Important este insa sentimentul pe care il traim in imaginarea lui, este sentimentul ca avem deja ceea ce ne-am dorit, si avand, dispare indoiala, lipsa si nelinistea.

Gandurile noastre sunt energie.

Sentimentele noastre sunt insa o energie si mai mare, si tot ceea ce simtim se va manifesta in realitatea noastra. Si vorbim deja de energie, petnru ca numele cartii este “Marketing spiritual”, iar cartea face legatura intre ceeea ce este realitate (marketing) si ceea ce este in noi (spiritual). Face legatura este un fel de a spune, legatura exista deja, cartea doar ne arata pasii pe care ii putem face. Daca ii facem, este pana la urma alegerea noastra, lucrurile (atingerea scopului) functioneaza si daca o facem inconstient, a functionat pana acum, nu-i asa?, dar si daca o facem constient, adica ne obisnuim cu acest fel de gandire, sutnem atenti la felul in care functionam, noi si universul, cu totii avem acelasi legi. Pentru cei mai ancorati in realitate, pasii acestia pot fi vazuti doar ca tehnici de marketing. Ca si legea gravitatiei, energiile se manifesta si schimba lucrurile si lumea fie ca suntem constienti de ele, fie ca nu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.