Terapie prin metoda Silva

autosugestie-vindecare-iertare-relaxareExercitiu de vindecare a suferintelor fizice prin programare si iertare:

1. Inchideti ochii si indreptati-i usor in sus spre sprancene.
2. Numarati lent in gand de la 100 la 1. Faceti pauze cam de o secunda intre 2 numere.
A. Incepand cu scalpul, concentrati-va atentia asupra diferitelor parti ale corpului dinspre cap catre picioare, relaxandu-le pe rand.

3. Cand ajungeti la 1, vizualizati-va tanar, radios, sanatos si atragator.

A. Intrebati-va in gand: “De ce am aceasta problema fizica?” apoi lasati-va mintea sa caute.
B. Cand va ganditi la o persoana anume, imaginati-va acea persoana.
C. Imaginati-va ca va iertati reciproc. Apoi vizualizati-va cum va imbratisati, va strangeti mana, zambiti si dati aprobator din cap. Simtiti-va bine pentru ca faceti aceste lucruri.

4. Repetati mental: “Imi voi pastra intotdeauna o sanatate perfecta a corpului si a mintii.”
5. Apoi spuneti-va: “Voi numara de la 1 la 5. Cand voi ajunge la 5, voi deschide ochii, simtindu-ma bine si perfect sanatos, mult mai bine decat inainte.”
6. Incepeti sa numarati. Cand ajungeti la 3 repetati: “Cand voi ajunge la 5, voi deschide ochii, simtindu-ma bine si perfect sanatos, mult mai bine decat inainte.”
7. Cand ajungeti la 5 deschide-ti ochii si afirmati in gand: “Sunt perfect treaz, ma simt bine si perfect sanatos, mult mai bine decat inainte. Aceasta este realitatea.”

Exercitiul se gaseste in cartea Tu, vindecatorul, de Jose Silva si Robert B. Stone , Editura Meteor Press

3 thoughts on “Terapie prin metoda Silva

  1. Cristina says:

    Doresc un sfat si anume : am incercat metoda de relaxare cu numaratul de la 100 la 1 si reusesc sa imi vina somnul de fiecare data cu toate ca nu asta imi doresc.Nu reusesc sa ma relaxez ,si doresc sa intreb daca este normal sa imi provoace somn si daca nu este normal unde gresesc.Va multumesc pt amabilitate celor care imi vor respunde

    • AutoEducare says:

      In cazul in care adormiti inseamna ca fie sunteti prea obosita atunci cand faceti exercitiul, fie nu aveti inca experienta, asa ca va trebui sa mai repetati exercitiul si sa aveti incredere ca nu veti adormi. Eventual cand ajungeti pe la 80 si simtiti somnul ca se apropie, asta insemnand ca deja sunteti foarte relaxata, puteti deja incepe sa repetati niste afirmatii pozitive sau vizualizari vindecatoare. A doua zi veti putea ajunge pana la 85 fara sa adormiti, a treia zi la 90 si tot asa pana cand veti reusi. 100 nu este decat un numar, important este sa suprindeti momentul de relaxare totala, in care nu mai vin alte ganduri in cap, si sa incepeti un proces de vindecare. Astept vesti bune, multa sanatate va doresc!

  2. admin says:

    Am o intrebare…de exemplu daca folosesc exercitiile pentru meditatia pasiva am voie ca in acelasi timp sa fac exercitiile pentru meditatia dinamica sau pentru imbunatatirea memoriei sau pentru orice altceva?…pls astept raspuns!:D

Leave a Reply

Your email address will not be published.